Kami tak ada DEGREE...

tapi kami ada LIE!!!

29 December 2007

Intro tuh!!!

Disini kami nak bagitau!!!! Tapi "jangan tanya!!" kami akan postkan antara hasil kerja yg dahulu dan terkini dan terkena. Macam pak abu penah cakap....macam-macam ada!!!!

Nantikan kemunculan siri-siri pendek yg x berapa panjang samada dalam bentuk cd atau cakerawala tahap dewa! ya ! dan dan jangan takut.... kami bukan alongg.... kami cuma mau tulong. Tulong orang paham yg teater ni bukan pasal golongan yg x dak benda nak dibuek! Tapi teater adalah lebih best dari tengok kisah kaisara dan soap opra korea yg dah pandai cakap cina! Teater punyer pelakon bleh belakon tanpa memperabihkan roll filem direktor usop aslam.

Kalu nak paham lebih lagi tentang kehidupan group teater yg merapu nih!!!!! ikut saya tapi x yah ikut sampai dalam jamban dan rumah jiran saya.......... Jambore!!!!

9 comments:

tegezoot said...

Be a water my friend...

Anonymous said...

SAMA KER...KURANG KER...DARI DULU SAMPAI SEKARANG...TETAP SAMA...TAPI...DIORANG MASIH PILIH KO...KO MEMANG HEBAT...TAKDA SAPA BOLEH TANDINGI LU...TAPI JAGA...DALAM RESDONG'S...ADA MUSUH DALAM SELIMUT...KAH KAH KAH...GURAU SAJA HAH LI

Anonymous said...

kepada pengarah produksi JEBAT....
kita akan kembali bersatu...
semenjak kehilangan mu....
aku tiada pasangan lagi yg ingin membantuku...
pelakon terbaik hatrik yg kita dok bangga2kan bukan tandingan aku wahai kawanku....
engkaulah tandinganku....
YEAH BUDDY!!!!!!!!!! LIGHT WEIGHT!!!!PoOOOOOT!! COME ON!!!!...jay cutler!

Pegawai Khalwat said...

Hummm.... aku cabar ni!

Aku nak tengok blog ni aktif, bukan bersawang atau setakat kata kamilah grup teater terhebat dan pertama kat Tanjung yang ada blog.

Kalau tak, betoilah macam mana aku selalu dok kata.

Hangpa time festival saja berkarya.

Resdongs!!! Aku cabar kalian!!

Anonymous said...

ikhlas ku kata...ku banyak belajar dari seseorang...takda dia...lambatlah pickup aku....namanya usop....dok harap usop ja...sampai bila!tq usop....fikirMAN

crunchyahcock said...

kami sahut!!!!!!

resdongs said...

crunchyahcock...dah sahut tu,tunggu apa lagi...pekej dah ada,hentam jer laa...baru org tau...bukan hanya ada li!...bukan hanya ada lanun...tapi...CRUNCHYAHCOCK!

Butaseni@Wan Raja said...

jay cutler semalam siksa aku di gym.sekarang dia ndah lagi otai pada aku kat gymway.bini9 dia mai hantaq sandwich

tegezoot said...

sandwich minyak zaitun!

tapi kecundang dgn keropok Cheesel.